7 czerwca 2013, Śmieci - płatności w okresie przejściowym
Szanowni Państwo,
Otrzymaliśmy nowe informacje z Urzędu Miasta. Do 31 grudnia 2013 r. firmy, które do tej pory odbierały od mieszkańców odpady komunalne, będą robiły to na dotychczasowych zasadach (z taką samą częstotliwością odbioru i z wykorzystaniem obecnych pojemników).
Miasto będzie płatnikiem faktur wystawianych dla poszczególnych mieszkańców. Oznacza to, że warszawiacy będą uiszczać opłaty wyłącznie do samorządu zgodnie ze złożonymi deklaracjami.
W najbliższym czasie rozpatrywane jest wprowadzenie niższych miesięcznych stawek opłat za odbiór odpadów komunalnych uiszczanych przez właścicieli i zarządców nieruchomości.
To co trzeba zrobić:
- do 19 lipca złożyć deklarację z uwzględnieniem nowych stawek
- do 28 dnia każdego miesiąca (w lipcu 2013 r. do dnia 29 miesiąca) wnosić miesięczną opłatę na konta samorządu
- śledzić informacje na stronie Spółdzielni ;)
Numer konta do opłat za śmieci podamy na stronie.
Problemy z odbieraniem śmieci będzie można zgłaszać pod numerem infolinii 800 70 70 47.